onsdag den 19. september 2012

ACN PYRAMIDESPIL?

ACN - Multilevel marketing

Jeg kan godt forstå folk er kritiske med ACN.. Det var jeg også i starten! Nu har jeg været inde i ACN i ca 8 måneder og jeg kan kun sige "DET ER FOR FEDT"! Det var en af mine venner der viste mig ACN muligheden og jeg var meget kritisk, men alligevel meget nysgerrig. Jeg tror jeg skrev med ham i en måned om ACN og til sidst tænkte jeg "hvorfor ikke bare prøve?.." Der er som sagt 28 dages fortrydelsesret. Jeg kom i gang med ACN.. Allerede den første måned tjente jeg 3750 kr. og det var fedt pengene var allerede tjent ind igen så nu kunne jeg ikke tabe på det! Jeg er stadig inde i ACN og syndes stadig det er lige så fedt!

TROR DU ACN ER ET PYRAMIDE FIRMA?

Apple, Google og Microsoft arbejder indenfor samme branche(Telefoni) og verdens 3 rigeste mennesker arbejder indenfor samme branche: Telefoni og en er ejer af 3 MLM firmaer.
ACN Danmark A/S har været i Danmark siden 1999, hvis der havde været noget fusk omkring det. Mon ikke at Told og Skat, Erhvervs og Selskabsstyrelsen, It og Telestyrelsen, Forbrugerstyrelsen og Konkurrencestyrelsen havde sat en stopper for det? og mon Callme og Natur Energi gad have samarbejde med dem?

Hvis du stadig syntes det er noget lort.. Så bare lad muligheden gå forbi dig!

-Jonas Madsen                           Jonas-bogoACN@hotmail.com                           19-09-2012

Hvis du vil vide mere eller har nogle spørgsmål om ACN.
Så kan jeg kontaktes på Jonas-bogoACN@hotmail.com

3 kommentarer:

  1. Du er forblindet af det mosiakbillede de har skabt af firmaet for dig.

    For det første er de 3 rigeste mennesker i verden ikke en del af denne branche, de er primært indenfor olie.

    For det andet er der udtalt af flere danske ministre at de er trætte af de ikke kan få stoppet firmaer som ACN der står lige på kanten af vippen af loven.

    SvarSlet
  2. Det kan jeg ikke se? Hvis du mener det er et "Mosaikbillede" så er det et godt et af slagsen! Jeg har tjent penge på ACN så kan ikke se hvad der kan være så forkert?

    Mvh Jonas :)

    SvarSlet
  3. Kan Du ikke fortælle mig hvordan man får sine penge tilbage? Jeg har surfet rundt for at finde en mail eller et telefon nummer men kan ikke rigtigt finde et sted hvor man kan opsige sin tilmelding

    SvarSlet